معرفی بازی | در جست‌وجوی دنیای تازه «The Trail»
  • کد مطالب: ۱۶۰۰۷۳
  • /
  • ۱۹ ارديبهشت‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۲

معرفی بازی | در جست‌وجوی دنیای تازه «The Trail»

این بار به سراغ یک بازی متفاوت می‌رویم که در آن باید نخست شخصیت خودتان را درست کنید و سپس رهسپار سفری طولانی شوید.

این بار به سراغ یک بازی متفاوت می‌رویم که در آن باید نخست شخصیت خودتان را درست کنید و سپس رهسپار سفری طولانی شوید. در عنوان The Trail سوار بر یک کشتی وارد روستایی کوچک می‌شوید.

شخصیت‌ اصلی از زادگاهش به این محل جدید مهاجرت کرده است و به دنبال دست‌یافتن به یک زندگی جدید و پررونق است اما برای رسیدن به این هدف، باید به محلی به نام «ایدن لیک» برسد.

تا آنجا نیز ۲۰ کیلومتر با پای پیاده راه است. بازی سپس فهرستی از کار‌هایی که شخصیت شما قصد انجامشان را دارد نشانتان می‌دهد، فهرستی مشتمل بر رسیدن به این منطقه‌ی جدید، پیدا کردن یک راهنما، طی‌کردن مسیر و رسیدن به ایدن لیک.

در همان بدو ورود، راهنمایی پیدا می‌کنید و دقایقی مشغول یادگرفتن قوانین مختلف بازی‌ هستید. سپس این شمایید و طبیعت وحشی، گرافیک دل‌نشین و بازیکنان آنلاین دیگری که آن‌ها نیز هدف مشترکی با شما دارند. به دنیای بازی The Trail خوش‌ آمدید!

در هر محیط، آیتم‌های پرتعداد و گوناگونی وجود دارد که با کشیدن انگشت در جهت پایین بر رویشان، آن‌ها را به کوله‌پشتی‌تان اضافه می‌کنید.

از آیتم‌های گوناگونی که جمع کرده‌اید می‌توانید لباس، شلوار، کفش، کلاه، تبر، تیروکمان، کیف و دیگر وسایل موردنیاز جدیدرا بسازید و مجهزتر به مسیر خود ادامه بدهید.

شخصیت شما از نوار استقامتی برخوردار است که با حرکت بیشتر، سرعت بالاتر و وزن بیشتر کوله‌پشتی شما شروع به کاهش می‌کند.

با تمام‌شدن نوار استقامت نیز شخصیت شما به ‌طور موقت بیهوش روی زمین می‌افتد و باید با استراحت کردن، انرژی لازم برای ماجراجویی را به دست آورد. 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.